woensdag 29 februari 2012

Mezelf bewijzen

Ja, ik kom nog gezellig even klagen op de late avond.
Ik word er soms zo kriebelig van dat ik mezelf altijd moet bewijzen op allerlei gebied.
Mensen zien me vaak niet voor vol aan, en nee dat is geen verbeelding van mij.
Ik heb het helaas al heel vaak meegemaakt dat mensen denken dat ik niet bijster intelligent ben (sorry weet even geen ander woord te bedenken).
En als ik iets vertel of schrijf begrijpen mensen het ook vaak heel anders dan dat ik het bedoel.
Ik vraag me vaak af of dat nou aan mij ligt of aan de ander.
Ik dacht altijd dat ik toch bestwel slim ben, maar misschien heb ik het zelf ook wel helemaal mis hoor.
Ik heb zoveel talenten, en ik kan zoveel, maar het enige wat niet altijd meewerkt is mijn lichaam.
Ik wil heus niet overkomen als superintelligent of perfect ofzo, maar het zou toch wel prettig zijn als ik niet zoveel energie hoef te steken in het bewijzen van wat ik kan.
Maar goed, misschien zie ik wel gewoon weer spoken hoor.
Maar zo voelt het voor mij gewoon vaak, en dat is geen fijn gevoel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten