donderdag 16 februari 2012

Ach ja dat kan er ook nog wel bij

Zo goed als ik me gisteren voelde, zo slecht voel ik me vandaag.
Alles doet pijn, vooral de gewrichten in mijn handen.
M'n linkerhand is ook weer megadik.
En ik ben weer eens gruwelijk moe.
Zo snel kan dat dus omslaan in mijn lichaam.
De ene dag voel ik me ontzettend goed, en de andere dag gaat het weer slecht.
Maar ja, van klagen word het ook niet beter, dus ik maak wel weer wat van m'n dag.
Dat heb ik mezelf in de loop der jaren wel aangeleerd.
En de dagen dat ik me wel goed voel heb ik maar weer denk ik dan maar.
Voorheen ging ik altijd echt bij de pakken neer zitten als ik een slechte dag had.
Maar nu zorg ik ervoor dat ik de dag ondanks de klachten toch zo prettig mogelijk doorkom.
En dat werkt erg goed moet ik zeggen.
Het zou toch jammer zijn om alleen maar te gaan zitten sippen terwijl er ook dingen zijn die je wel kunt doen ondanks dat het niet zo lekker gaat toch?
IK vind gewoon dat je uit het leven moet halen wat erin zit.
Want als je het maar wilt zien heeft het leven toch echt megaveel moois te bieden, en dat moet je met beide handen aanpakken.
Want je mist heel wat als je dat niet zou doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten