woensdag 1 februari 2012

Gek eigenlijk

Ik heb wel eerder een blog bijgehouden, maar na een poosje verwaterde dat dan weer.
Maar sinds kort ben ik helemaal verslingerd aan het bloggen.
Tis zo leuk om je belevenissen een beetje van je af te miepen in een blog.
En het werkt voor iemand die zichzelf soms niet snapt ook nog therapeutisch af en toe.
En het is ook leuk als mensen je schrijfsels ook gewoon volgen.
Ik was soms bestwel onzeker over wat ik schreef, ik heb soms het idee dat ik heel chaotisch schrijf.
Maar dat blijkt dus heel erg mee te vallen.
Maar of het nu ook echt geschikt is voor een boek dat betwijfel ik eigenlijk.
Want het zijn alleen maar losse schrijfsels die elke keer ergens anders over gaan.
En ik denk dat dat niet handig leest in boekvorm.
Maar wie weet is het juist ook wel heel erg geschikt daarvoor.
De tijd zal het leren...
Ik blijf in elk geval vrolijk doorkletsen, en ik hoop dat ik een hoop fans krijg, hihi.
En ik zou het natuurlijk ook erg leuk vinden als er dan eens reactie's onder de schrijfsels komen.
Maar goed, niet te ongeduldig.
Eerst maar eens wat lezers zien te scoren, hihi.
Dus ik zou zeggen...zegt het voort, zegt het voort!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten