maandag 6 februari 2012

Duidelijkheid

Ik heb ADHD en heb dus een hoop structuur nodig.
Ik geef dan ook altijd aan dat als mensen afspraken met mij maken, ze dat duidelijk moeten doen.
Maar helaas gebeurd dat dus bijna nooit.
IK begrijp heus wel dat die mensen het druk hebben, maar als ze hun afspraken niet na kunnen komen moeten ze die niet maken lijkt mij.
Ze verwachten toch van mij ook dat ik mijn afspraken na kom?
Ik vind het gewoon erg lastig als ik niet weet waar ik aan toe ben.
En dan steekt ook mijn onzekerheid de kop weer op.
En dan vinden ze het ook nog eens raar dat ik niet altijd vriendelijk op ze reageer als dat voor de zoveelste keer gebeurd.
Ik baal er echt vreselijk van, en ik heb besloten dat ik dat ook duidelijk ga maken.
Want ik kan namelijk wel duidelijk zijn!
Blégh.....ben er echt vreselijk klaar mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten