vrijdag 24 februari 2012

Ik ben moe...

En niet zomaar een beetje moe, maar echt gruwelijk moe.
Voordat ik griep kreeg ging het juist voor de verandering eens heel erg goed.
Maar sinds ik griep heb gehad ben ik weer helemaal terug bij af.
En daar baal ik verschrikkelijk van.
Ik was net zo blij dat het eindelijk een keer beter met me ging.
Maar ja, ik kan alles wel weer zeggen wat ik al zo vaak heb gezegd, maar daar ga ik me toch niet beter van voelen.
Ik moet er maar weer mee dealen, en hopen dat het toch weer beter word.
Het enige waar ik ooit nog een antwoord op hoop te krijgen is of het tussen m'n oren zit, of dat het een lichamelijke oorzaak heet.
Want ik denk dat die wetenschap toch wel weer een stukje rust zal geven.
Maar of ik dat antwoord ooit krijg....
Maar goed ik ga eens even een stukje muziek opzetten, want dat is een zeer goed medicijn, hihi.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten