zaterdag 18 februari 2012

Het word tijd

Dat ik vervoer krijg om naar de neuroloog te gaan.
De laatste dagen gaat het steeds slechter met mij.
Ik ben al verschillende keren tegen de salontafel aangelopen.
En ik laat constant alles uit m'n handen vallen.
Echt extreem vaak nu.
Dus er moet nu echt eens naar gekeken worden want zo gaat het ook niet goed.
Maar ja dat ellendige vervoer is altijd een probleem he?
Aankomende week maar eens rond gaan kijken hoe ik dat moet aanpakken.
Ik wil ook liever niet alleen gaan omdat ik het bestwel spannend vind.
Want ik heb de laatste tijd zoveel rare klachten, en dat lijkt me toch echt niet normaal.
Maar goed, ik moet me maar niet van alles in m'n hoofd gaan halen van te voren, want daar word ik alleen m,aar nog zenuwachtiger van.
Maar dat er iets moet gebeuren is heel belangrijk.
Al was het alleen maar om dingen uit te sluiten.
Dussssss, mijn taak voor volgende week is dit gaan regelen.

2 opmerkingen:

  1. goedemiddag,
    wsz worden de taxikosten volledig vergoed!
    dit kan via de zorgverzekeraar of gemeente. het handigste is om bij de wmo van de gemeente informatie aan te vragen. Maar dan kan er van alles geregeld worden: een taxipas om ook voor privé uitstapjes goedkoop/gratis te reizen, kinderen in het ziekenhuis te bezoeken etc. De gemeente weet er alles van, en zal de reis naar het ziekenhuis weinig kosten!
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,

    Bedankt voor de informatie.
    Dan zal ik daar eens even mee aan de slag.
    Ik hou je wel even op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen