zondag 26 februari 2012

Ik verbaas me...

Steeds meer over mezelf.
Nu weer met die indicatie van het CIZ.
Mijn gevoel dat het wel goed zou komen was zo ontzettend sterk, en het kwam dus ook weer uit.
Ik heb het steeds vaker dat mijn gevoel gewoon klopt.
Onlangs nog met dat jochie van 10 dat vermist was.
Mijn gevoel zei me constant dat hij toch onder het ijs lag, en dat bleek dus ook te kloppen.
Ik heb zulke dingen al jaren, maar de laatste tijd word het steeds sterker, en klopt het gewoon heel erg vaak.
Toen de kids nog klein waren kon ik 9 van de 10 keer zeggen dat mijn ouders op bezoek zouden komen zonder dat ik er naast zat.
Als ik zei "pake en beppe komen vanavond" dan kwamen ze dus ook meestal.
Dat het steeds sterker word komt denk ik doordat ik steeds beter in m'n vel zit, en daardoor ook steeds ontspannener word.
Als je niet goed in je vel zit sta je onbewust ook veel minder open voor dat soort dingen.
Ik vind het heel bijzonder dat ik zo'n sterke intuïtie heb.
Ook dat is een stukje rijkdom denk ik.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten