woensdag 15 februari 2012

Zaterdaggggggg

Komt mijn lieve dinnetje uit Alkmaar met haar kids een dagje langs.
Heb er super veel zin in.
Ze heeft nu haar rijbewijs dus kan ze wat makkelijker hier naartoe komen.
Kunnen we weer even lekker bijkletsen.
Tis jammer dat we zo ver uit elkaar wonen, want dan ga je natuurlijk niet zo makkelijk even bij elkaar op de koffie.
Maar ook verweg vriendinnetjes kunnen heel dierbaar zijn.
Als het nu ook nog droog blijft zaterdag kunnen we mooi even met de kids naar het bos.
Ik vind het wel gezellig dat de kids meekomen, het zijn lieve kindertjes (oei, laat Jer dat maar niet horen, die voelt zich al een hele kerel, hihi).
Maar in elk geval gaat het vast een hele leuke dag worden.
Als het slecht weer word kunnen ze nog altijd met de Wii spelen.
Ik heb niet veel vriendinnen, maar de vriendinnetjes die ik heb zijn me wel heel erg dierbaar.
En dat is een hele rijkdom!



1 opmerking:

  1. ja en wij hebben er ook heeeeeel erg veel zin in:D
    xxx lorry

    BeantwoordenVerwijderen