zondag 12 februari 2012

Ken je dat?

Als er een regendruppel in het water valt ontstaat er een cirkel die alsmaar groter word.
En daar kun je ook het werken aan jezelf mee vergelijken.
Niet meteen, maar na verloop van tijd ga je merken dat niet alleen jij, maar ook de mensen in je directe omgeving gaan veranderen.
Onbewust pikken zij op wat het werken aan jezelf met jou doet.
En dat zet hen dan ook weer aan om dingen te veranderen bewust of onbewust.
Eerst zijn het maar piepkleine dingetjes die je opvallen.
Maar dat word steeds groter en breid zich weer verder uit, en zo word de kring steeds groter.
Het is maar een heel klein druppeltje op een hele grote plaat, maar als de cirkel van dat druppeltje niet doorbroken word kan het een wereld van verschil maken denk ik.
Ik weet ook niet of iedereen die dingen zo ziet als ik hoor.
Maar juist daarom schrijf ik het ook op in deze blog.
Want ik vind het wel zo'n bijzondere ervaring dat ik die graag met anderen wil delen.
Ik vind sowieso dat het leven vol zit met bijzondere ervaringen en lessen, als je ze maar wilt zien!
Als je er open voor staat kun je gewoon fantastische dingen ervaren en leren in je leven.
Jammer genoeg zijn er nog veel te veel mensen die daar niet in geloven, en dat is jammer.
Het kan het leven zoveel prettiger maken...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten