vrijdag 17 februari 2012

Zou het dan toch echt....

Mijn jaar worden dit jaar?
Rond de jaarwisseling had ik heel sterk het gevoel dat dit jaar een heel goed jaar voor mij zal worden.
En tot nu toe lijkt het er ook op dat het echt gaat uitkomen.
Maar goed, we zijn  nog maar in februari, dan kan er natuurlijk nog een hele hoop gebeuren.
In elk geval gaat het tot nu toe erg lekker allemaal.
Straks een baantje, en een lieve vriend die me wil helpen met m'n huis.
Dus voor nu ben ik helemaal happy.
Het lijkt erop dat mensen me toch steeds beter gaan begrijpen nu.
Ik denk dat het bijhouden van deze blog ook helpt.
Ik kan hier een beetje uitleggen hoe ik in elkaar steek.
En tis fijn te weten dat mijn schrijfsels ook echt gelezen worden door bekenden.
Want hier kan ik alles van me afschrijven, en klaag ik ook minder op Hyves enzo, hihi.
Maar ik ben blij en happy en weet ik veel wat.
En wat morgen brengt zien we morgen wel weer toch?

2 opmerkingen:

  1. en ik vind het leuk om te lezen allemaal :D x lorry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo!
    Daar doen we het voor he?
    Wie weet laat ik er nog eens een boek van maken.

    BeantwoordenVerwijderen