dinsdag 14 februari 2012

Wist je dat...

*Ik het heel leuk vind om wist je datjes te schrijven...
*Ik niet veel beleef maar altijd wel iets te vertellen heb...
*Ik nog steeds niet fit ben...
*Ik kaartjes aan het maken ben voor mijn oorbellen die ik wil verkopen...
*Ik wil gaan sparen voor een laptop...
*Ik wel 2 pc's heb, maar een laptop toch ook wel handig vind...
*Je een laptop makkelijker mee kunt nemen...
*Ik deze week de Sims 3 toch maar weer op mijn pc heb gezet...
*Ik erg veel zin heb in mijn aanstaande baantje...
*Dat in een winkeltje op een zorgboerderij is...
*Ik als ik rijk en gezond zou zijn graag een woonboerderijtje met veel dieren zou willen hebben...
*Maar een woonboot mij ook wel wat lijkt...
*Deze dromen nooit uit zullen komen, maar wel leuk zijn om te hebben...
*Ik gisteren weer een nieuw nagellakje heb gehaald...
*Ik tegenwoordig weer verslaafd ben aan nageltjes lakken...
*Ik niet van kunstnagels hou...
*Ik net heb gehoord wanneer ik kan beginnen met mijn baantje...
*Ik al een week zin heb om goulash te maken, maar ik nog steeds niet echt trek in eten heb...
*Ik nog maar even wacht tot ik me beter voel en meer eetlust heb...
*Ik straks nog maar wat makkelijks ga halen...
*Dit wel heel veel IK berichtjes zijn...
*Ik nu maar even ga stoppen...
*Ik anders de volgende keer niets meer te vertellen heb...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten