woensdag 15 februari 2012

He lekker!

Ik voel me eindelijk weer wat beter.
Ik heb in jaren geen echte griep gehad, maar ik had het nu toch echt behoorlijk te pakken.
Maar het kuurtje heeft z'n werk gelukkig goed gedaan.
Vandaag toch maar de goulash gemaakt, een flinke pan vol.
Hebben we morgen ook meteen weer lekker eten.
Heerlijk veel verse groente erin.
Heb ook maar een pot multivitamine bruistabletten gehaald.
Mijn lichaam heeft altijd wat langer werk om helemaal te herstellen van een griep (ik denk dat dat door de fybromyalgie komt), en ik ben dan ook vaak nog een poos erg moe.
Dus, dan maar even wat extra vitamientjes.
Maar ik eet ook bestwel veel fruit gelukkig.
Nu ik wat ouder word (ach ja, ben ook al bijna 80, hihi) heb ik het idee dat ik ook wat beter voor mezelf moet zorgen.
Ik bedoel dat ik denk dat mijn lichaam wat meer van bepaalde dingen nodig heeft.
Maar nu ik weer wat lekkerder in m'n vel zit zorg ik automatisch ook weer beter voor mezelf.
Die idiote hormonen zijn nu eindelijk ook weer een beetje in balans, en ik heb nu gelukkig ook weer wat minder last van moodswings.
Ik werd soms echt knettergestoord van mezelf toen ik daar last van had.
Ik herkende mezelf soms gewoon niet meer.
En ik kon me dan ook goed voorstellen dat mensen om me heen soms ook kierewiet van mij werden.
Maar gelukkig gaat het nu stukken beter weer.
Lichamelijk voel ik me behoorlijk goed, en m'n velletje zit ook weer prima.
Ik hoop dat dat nu ook een poosje zo zal blijven, want daar ben ik wel aan toe.
Dus al met al is deze dame zeer happy, en dat ga ik heel stevig vasthouden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten