vrijdag 3 februari 2012

Verandering

Ik merk dat ik op het moment toch weer een stukje vooruit ga nu.
Het is mij opgevallen dat, sinds ik minder zoetigheid eet/drink ik stukken minder moe ben.
Althans, ik denk dat het daaraan ligt.
De laatste tijd ben ik wat meer gaan letten op wat ik eet/drink omdat ik steeds vaker overgevoelig reageer op dingen.
Voorheen had ik dat eigenlijk nooit.
Maar ik denk dat je lichaam net als je geest gewoon constant veranderd ofzo.
In elk geval drink ik nu eigenlijk de hele dag door water, en eet veel minder zoete dingen.
Ik was vooral ernstig verslaafd aan ijs.
Een literbak achter elkaar opeten was me niks.
Maar dat is dus niet echt goed voor mij.
Natuurlijk neem ik af en toe nog wel eens iets zoets, en dat kan ook geen kwaad denk ik.
Zolang het maar met mate is.
De andere verandering die mij is opgevallen heeft te maken met het bijhouden van deze blog.
Sinds ik met regelmaat mijn hersenspinsels van mij afschrijf merk ik dat ik veel meer rust in mijn hoofd heb.
Ik ben een ontzettende denker, en dan bedoel ik dat ik echt over van alles en nog wat nadenk, en een hoop plannen en ideƫen heb.
En dat blijft dan allemaal maar in mijn hoofd zitten.
Nu schrijf ik het op, en print het uit zodat ik het ook nog eens na kan lezen.
En dat werkt perfect voor mij.
En zo blijf je jezelf verbazen en ontwikkelen!

*Life is beautiful!*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten