maandag 13 februari 2012

Meestal

Als ik een antibioticakuur krijg voel ik me met een dag of drie alweer wat beter.
Nu is de kuur bijna op, en voel ik me nog steeds niet goed.
Ik voel me echt ziek, en heb het idee dat ik ook koorts heb nu.
De keelontsteking is al wel over, maar nu zitten m'n holtes en luchtwegen weer potdicht.
Ik heb ook in geen jaren een behoorlijke griep meer gehad, dus misschien weet ik gewoon niet meer hoe het voelt ofzo.
Ik baal ontzettend, want ik heb geen tijd om ziek te zijn (ach ja, wie wel eigenlijk?).
Maar goed, misschien ben ik ook wel gewoon te ongeduldig en wil ik misschien te snel.
Maar als je al lichamelijke beperkingen hebt, en daardoor veel moeite hebt om de dagelijkse dingen zoals het huishouden bij te houden kun je een griep al helemaal niet gebruiken.
Ik heb dan ook altijd veel meer tijd nodig om te herstellen, vooral de vermoeidheid blijft dan altijd nog erg lang hangen.
Maar goed, we zullen het vast wel weer overleven, en ik heb het weer even van me afgebept.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten