dinsdag 28 februari 2012

Inzicht in mezelf

Ik krijg de laatste tijd steeds meer inzicht in mezelf.
Het lijkt wel of ik mezelf de laatste tijd in een sneltreinvaart ontwikkel.
Ik heb ook het idee dat het er nu de tijd ook voor is.
Hiervoor had ik gewoon nog een hoop tijd nodig om aan mezelf te werken.
Nu er steeds meer rust in m'n leven komt merk ik gewoon dat er zonder dat ik me er bewust van ben steeds meer in positieve zin veranderd in mezelf.
Ik heb ook veel behoefte op dit moment om meer met al mijn talenten te gaan doen.
Ik wil niet blijven stilstaan, maar mezelf nog verder ontwikkelen op allerlei gebied.
En ik hoop dat ik in de toekomst ook echt iets specifieks met 1 van mijn talenten te gaan doen.
Maar ik ga niet meer teveel hooi op m'n vork nemen.
Ik ga het nu stapje voor stapje aanpakken.
Zo lukt het me beter om vol te houden, en in die tijd kan ik me oriƫnteren op wat ik kan en wil.
In elk geval voelt het goed om eindelijk weer eens iets te gaan ondernemen.
Altijd maar alleen met jezelf opgescheept zitten word op een gegeven moment ook maar saai.
Ik vind het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik vind mensen gewoon erg interresant omdat ieder mens zo uniek is.
Maar ik denk dat mijn band met dieren toch nog sterker is dan die met mensen.
Dieren kunnen dan niet praten, maar je kunt wel heel veel uit een dier halen als je er voor open staat.
En dat vind ik heel erg leuk om te doen.
Maar ik heb eigenlijk zoveel talenten dat ik niet eens weet waar ik meer mee wil gaan doen.
Misschien is een combinatie daarvan ook wel een idee.
Het is gewoon leuk om een beetje te brainstormen over dit soort dingen.
En daar kunnen jullie dus van meegenieten.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten