donderdag 8 maart 2012

Wist je dat...

Het zonnetje vandaag heerlijk schijnt...
Ik nu ook wel weer eens behoefte aan mooi weer heb...
Elmo weer lekker vervelend is...
Ik straks maar eens ernstig ijverig ga doen...
Ik vreselijk veel zin heb in de zorgboerderij...
Ik eigenlijk zin heb om met mijn poppenhuis aan de slag te gaan...
Ik het poppenhuis wil gaan inrichten met boerderijinterieur...
Ik wel alles zelf wil gaan maken...
Ik daarvoor nog wel wat inspiratie op moet doen...
Ik de koeien op de zorgboerderij mega leuk vind...
Ik eigenlijk dol ben op alle dieren...
Ik zelf geen nieuwe dieren erbij neem...
Ik eigenlijk een ander plekje zoek voor mijn konijn...
Ik hem niet op marktplaats wil zetten...
Ik op zoek ben naar nieuwe creatieve ideƫen...
Internet daar gelukkig vol mee staat...
Ik nog een broek moet inkorten...
Ik daar geen zin in heb...
Ik dat vandaag toch maar even ga doen...
Ik nu wel weer genoeg verteld heb...
Ik nu dus maar eens iets nuttigs ga doen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten