donderdag 29 maart 2012

Voor mij werkt het gewoon zo niet

Er word mij altijd maar aangeraden om maar 1 ding tegelijk aan te pakken omdat dat het beste voor mij zou werken.
Misschien hebben ze wel gelijk, maar op dit moment zie ik dat niet zo.
Er zijn nog zoveel dingen waar ik aan moet werken of die opgelost moeten worden, en als ik die 1 voor 1 aan moet pakken schiet het echt niet op.
Ik wil gewoon niet nog 20 jaar ofzo met die ellende zitten.
Ben het gewoon meer dan zat allemaal.
En ik weet nog niet hoe, wat of wanneer maar ik wil gewoon dat bepaalde zaken sneller worden aangepakt.
En als niemand me kan/wil helpen doe ik het wel alleen.
Ik denk dat ik maar eens een lijstje ga maken met de dingen waar ik aan wil gaan werken.
Dan  heb ik voor mezelf alvast een begin.
En wie weet voel ik me dan ook weer wat nuttiger wat dan natuurlijk ook weer beter voor mijn humeurtje is.
Want dat is helaas niet al te best...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten