vrijdag 9 maart 2012

Ik moet toch echt

Eens een paar dagen niet hobby-en.
Heb de laatste tijd veel last van m'n linkerhand en arm (ben linkshandig).
Maar ik kan helemaal niet stilzitten, ppfftt...
De reumatholoog heeft jaren geleden al gezegd dat ik niets met mijn handen mag doen.
Maar vertel mij maar eens hoe je dat doet als alleenstaande moeder met (toen) 3 kleine kids.
Dat gaat dus echt niet he?
En als je niets met je handen mag doen, wat kun je dan nog wel?
Want doe je niet zo'n beetje alles met je handen?
Die man zou eens moeten weten wat ik met die handen allemaal al gemaakt heb.
Hij zou behoorlijk schrikken denk ik.
Maar goed, ik zal toch naar mijn lichaam moeten luisteren voor ik het helemaal verpest.
Want ik wil toch wel graag een beetje met m'n handen kunnen blijven doen.
Ik moet al die creativiteit toch een beetje kwijt kunnen.
En dan is er natuurlijk de boerderij nog waar ik heel veel zin in heb.
Dus ik zal proberen maar een braaf meisje te zijn dit weekend, en een beetje rustigaan te doen, hihi.
Oooeeiii.....als me dat nu maar gaat lukken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten