donderdag 15 maart 2012

PrietPraat

Gisteren was ik bij Angela, Jan en Cynthia.
Ik had wat nieuwe nagellakjes gekocht en ik had Angela ook een kleurtje uit laten zoeken.
Cynthia was helemaal verkikkerd op mijn paarse kleurtje.
En die wilde ze dus maar steeds ruilen met die van Angela.
Toen zei ik tegen haar: "Nee, dat doen we niet want mama vind die kleur mooi".
Zegt ze tegen mij: "Maar ik niet!"
Nou, dat zegt alweer genoeg dan he?


Toen Eelke nog een stuk jonger was gaf hij me voor de grap eens een tik.
Ik zei tegen hem: "Pas maar op want als je je moeder slaat krijg je houten handjes".
Zegt ie terug: "Nou en, als ik houten handjes heb kan ik nog veel harder slaan".


Cynthia was aan het tv kijken maar wilde een ander programma zien.
Dus mama zou de tv op die zender zetten.
Pakt ze de zapper af en zegt: "Dat kan ik zelf wel muts!"


Toen de kids nog jonger waren had ik eens op een avond bezoek.
De kids maakten daar gretig gebruik van en gingen constant naar elkaars slaapkamers.
Toen ik naar boven riep: "Waar zijn wij nou helemaal mee bezig?" kreeg ik van Alex als antwoord: "Have a break, have a KitKat!"


Toen Angela klein was, was ze bestwel een huilebalk.
Op een gegeven moment was ik dat zat en zei tegen haar: "Als je nu weer gaat janken ga je maar op de trap zitten".
Komt ze na een poosje bij me en zegt: "Ik ga even op de trap zitten, want ik moet even janken".


Angela logeerde een keer bij pake en beppe (mijn ouders).
Op een gegeven moment wil beppe een t shirtje van Angela uit gaan wassen.
Angela stelt voor dat ze dat zelf wel even kan doen.
Dus beppe verteld waar het wasmiddel staat.
Na een hele poos komt ze beteuterd de kamer weer binnen en zegt dat ze het wasmiddel niet kan vinden.
Dus beppe gaat met haar mee en wijst het haar aan en zegt dat er "hoofdwas" op staat.
Zegt Angela: "O, ik dacht dat dat voor je hoofd was".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten