dinsdag 20 maart 2012

Life is beautiful!

Als ze mij vragen wat ik anders zou willen doen als ik het leven over kon doen, zou ik zeggen niets!
Want alles wat ik heb meegemaakt en heb geleerd heeft mij gemaakt tot wie en waar ik nu ben.
En ik kan zeggen dat ik een gelukkig mens ben en dankbaar ben voor alle lessen die ik in het leven heb mogen leren.
Want al zijn die lessen soms moeilijk en zwaar het is goed om ze te leren.
Je krijgt er kracht en een hoop levenservaring door.
Je leven word er veel rijker door.
Je leert mooie en bijzondere mensen kennen op je levenspad waar je ook weer een hoop van kunt leren.
En je komt op bijzondere plekken terecht waar je je helemaal op je plek voelt.
Ik voel me een ontzettend rijk mens door alles wat ik in dit leven heb mogen leren en ervaren.
En ik weet zeker dat ik mijn rijkdom ook weer met anderen heb gedeeld.
Wat mij betreft hoop ik dit ook nog op z'n minst tot m'n 120ste te kunnen doen.
Life is beautiful!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten