woensdag 7 maart 2012

Ik kan wel merken

Dat er niet veel gebeurd in mijn dagelijks leven.
Wat ik daar nou weer mee bedoel?
Nou, dat zal ik dan maar eens gaan uitleggen he?
Gisteren ben ik voor het eerst naar de zorgboerderij geweest.
Gewoon even kennis maken, en kijken wat er allemaal te doen is.
Tsja, en als je zoals ik meestal alleen maar thuis zit zijn het dus een hoop indrukken die je opdoet.
En dan komt er nog eens bij dat ik ADHD heb, en dus dat dubbelop moet verwerken in m'n hoofd zeg maar.
Ik bedoel, al die nieuwe indrukken komen bij mij dubbel aan ofzo.
En hoe dat dan tot uiting komt bij mij?
Ik word dan superenthousiast en moet dan meteen aan iedereen (familie) vertellen wat ik allemaal gezien heb, en wat mij allemaal verteld is.
Natuurlijk is dat niet erg, maar het vreet wel een hoop energie.
En dan ben ik daarna zo moe dat ik er niet eens van kan slapen.
Want zelfs dan ben ik het nog aan het verwerken allemaal.
Ennnnn daardoor werd ik vanmorgen pas tegen 12 uur wakker.
Maar goed, dat neem ik dan maar op de koop toe.
Ik heb verder geen verplichtingen, dus zo erg is dat dan ook weer niet voor een keer.
En gelukkig zal dat ook niet elke keer zo zijn.
Het komt gewoon omdat het iets nieuws is.
Als ik er straks vaker ben geweest, en ik ben een beetje gewend is het alweer veel meer gewoon zeg maar.
In elk geval heb ik er ontzettend veel zin in.
Ik ben ook echt toe aan iets nieuws.
En ik zal vast regelmatig ook iets gaan schrijven over mijn belevenissen daar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten