vrijdag 30 maart 2012

Beppe Sjut is moe

Poeh hee, wat ben ik moe!
Maarrrr...ik heb gegeten, gedouched, en de wasmachine aan het werk gezet.
Dus nu is het Me-Time!
Lekker bankhangen voor de buis vanavond.
Maar het was weer erg leuk op de boerderij.
Eerst even koffie geleut, en daarna het bonte veulen geborsteld.
Ben nu al helemaal dol op dat dier, tis zo'n schatje.
Na het borstelen een hele hoop raampjes schoongemaakt.
Tussendoor natuurlijk een bakje koffie, want het waren er bestwel veel.
Intussen had ik de modderspetters op m'n brilleglazen zitten.
Maar ach, dan kunnen ze ook zien dat ik wat gedaan heb toch?
Na de koffie de rest van de raampjes.
Ik verbaasde me over mezelf dat ik het helemaal af heb gemaakt.
Want ik dacht eigenlijk dat dat me niet zou lukken (zal vast de gezonde buitenlucht zijn, hihi).
Ik denk dat ik over een poosje vast ook een stuk fitter zal zijn zodat ik mijn eigen huis ook beter kan aanpakken.
Ik vind het superleuk op de boerderij, voel me al helemaal op m'n plek daar.
Er zijn ook zoveel verschillende dingen te doen, en dat is net wat voor mij.
Ik heb regelmatig nieuwe uitdagingen nodig, en die zijn er daar genoeg.
En met de mensen daar kan ik het ook erg goed vinden.
Een mooiere plek om te doen wat ik leuk vind kan ik me niet bedenken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten