woensdag 14 maart 2012

Heerlijk de hort op geweest

Vanmiddag mezelf maar eens verplicht om de hort op te gaan.
Was een beetje bang dat ik de energie niet had om een stuk te fietsen, maar dat ging gelukkig goed.
Ik moest en zou wol halen omdat ik nog babycadeautjes moet maken.
Dus, op naar Burgum waar mijn dochter Angela woont.
Eerst naar de Zeeman gegaan om wol, en daarna naar Angela, Jan en Cynthia.
Het grappige was dat Angela net naar mijn huis belde terwijl ik net bij hun voor de deur stond.
Jan zei: "Hou maar op met bellen, want ze staat hier al voor de deur".
Cynthia was naar  de peuter dus die hebben we later opgehaald.
Ik had bij de Zeeman voor haar een leuk setje van 2 shirtjes meegenomen want ja, beppe komt nooit met lege handen he?
Voordat we Cynthia opgehaald hebben zijn Angela en ik nog even wezen winkelen.
Niet veel gehaald, maar wel een paar nagellakjes en oorbellen.
Daarna Cynthia opgehaald, en weer naar huis gegaan.
Cynthia was heel blij met de nieuwe shirtjes.
Samen met Cynthia ben ik nog slakjes wezen zoeken, want ze had en slak ontdekt en wilde er meer zoeken.
Maar zodra ik de slak oppakte rende ze snel naar binnen, want dat vond ze toch wel een beetje eng.
Daarna nog lekker strikjesmacaroni bij hun gegeten, en toen weer op huis aan.
Ik zie niks in het donker, dus ik wilde voor het donker thuis zijn.
Maar al met al was het een reuzegezellig dagje vandaag.
Zometeen bezig met het babycadeau, en even tv kijken.
En dan is de dag ook alweer om.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten