zaterdag 17 maart 2012

Dit ben ik

Gewoon zomaar wat dingetjes over mij...

Mijn voornamen: Riemke Jacoba
Geboorteplaats: Dokkum
Broers/zussen: 2 zusjes
Relatie: Gescheiden
Kinderen: 3 stuks
Kleinkinderen: 1 kleindochter
Huisdieren: 2 honden, 4 katten, 1 konijn
Hobby's: creatief bezig zijn, lezen, muziek, dieren, blog schrijven, website maken
Lievelingskleur: Rood
Lievelingsmuziek: Trijntje Oosterhuis
Lievelingsdier: Aaibare dieren
Wat voor cijfer geef ik het leven: 9
Wat wil ik aan mezelf veranderen: Niets, ik ben goed zoals ik ben
Lievelingseten: Ik lust eigenlijk alles
Lievelingsdrankje: Water
Favoriete plek: Thuis/zorgboerderij
Favoriete seizoen: Herfst
Favoriete dag: Elke dag
Bijzondere gebeurtenis: Leven
Mijn grote droom: Iets gaan opzetten rondom overlijden en uitvaart van kinderen
Favoriete uitspraak: Alles sal reg kom...

2 opmerkingen: