woensdag 28 maart 2012

Tis toch niet te geloven!

Jaja, mama is boos, pppfftt...
Ben ik even wat scrapkits aan het downloaden zit Eelke te zeiken dat ik daarmee moet stoppen omdat hij dan iets niet kan doen met z'n game.
Tsja...normaal ga ik er tegenin, maar heb even geen zin in gedoe.
Het word tijd dat meneer eens op zichzelf gaat wonen.
Ben het zo langzamerhand wel eens zat hoor.
Hij denkt werkelijk dat het hier een hotel is!
Hij voert werkelijk geen steek uit, zit alleen maar te gamen.
Al 8 jaar lang cijfer ik mezelf  weg voor hem, wanneer ben ik nu eens aan de beurt?
Wanneer heb ik het weer eens voor het zeggen in m'n eigen huis?
Hulp vragen hoef ik niet meer, want niemand doet nog iets.
Ach ja, wat  maakt het allemaal uit, er zijn dingen in m'n leven die nooit zullen veranderen...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten