zondag 11 maart 2012

Alles doet pijn

Ik voel me al een paar dagen niet fit.
Wat het precies is weet ik niet.
Alles doet gewoon pijn.
Het is het soort pijn wat je hebt als je een flinke griep hebt zeg maar.
Misschien heb ik de laatste dagen ook wel gewoon weer veel te veel gedaan.
Want als het mooie weer eraan komt krijg ik altijd last van poetswoede.
En dat komt weer door het feit dat als het weer beter word, ik me lichamelijk ook weer beter ga voelen.
En ik denk dat ik dan onbewust weer te snel over mijn grenzen ga.
Tsja...dat is dan de straf op de zonde zullen we maar zeggen.
Weer een leerpuntje voor mij.
Maar dat gaat vast wel goedkomen.
De lente komt eraan en daar worden we weer helemaal vrolijk van toch?
Ik laat me niet uit het veld slaan door die stomme klachten.
Zometeen even lekker douchen, en de rest van de dag heerlijk een beetje bankhangen enzo.
Het leven is zo leuk als je het zelf maakt toch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten