woensdag 18 april 2012

Zou het dan toch?

Allemaal aan het weer liggen?
De laatste tijd was ik extreem moe, en had veel pijn.
Ik heb het idee dat het vanddag eindelijk weer eens wat beter gaat.
Nu moet ik natuurlijk niet te hard roepen, want ik weet niet hoe het morgen is.
Maar stiekem hoop ik dat het echt met het weer te maken heeft, want dan weet ik tenminste waar mijn klachten door komen.
Ook in m'n hoofd was het een beetje een warboel.
Grotendeels door m'n lichamelijke sores.
Maar nu ik me lichamelijk weer wat beter voel, gaat de rest ook weer beter.
Ooit heeft een huisarts tegen me gezegd dat ik "weerziek" ben.
Zodra het weer slecht is voel ik me ook slecht.
En daar kon hij dus best eens gelijk in hebben.
Dus nu maar hopen dat hetv weer snel wat beter word, dan zal ik mij ook wel weer beter gaan voelen denk ik.
Tis maar lastig om zulke rare kwaaltjes te hebben.
Maar ja, wat doe je eraan he?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten