woensdag 18 april 2012

Wat doe je als je niet kunt slapen?

Juist ja, dan ga je nog gezellig even een blogje schrijven, hihi.
Waarom ik niet kan slapen?
Ik heb werkelijk geen idee, meestal slaap ik al bijna als ik m'n kussen zie.
Maar heel soms gaat dat dus niet zomaar.
Maar er zijn ergere dingen toch?
Vandaag ben ik weer naar de boerderij geweest.
Dat was weer superleuk natuurlijk.
Er zijn weer 2 veulentjes geboren, ik heb ze nog niet gezien maar binnenkort komen er wel weer foto's.
Tis toch fantastisch dat ik dat allemaal meemaak?
Dat ik zomaar in het weiland tussen de koeien en de pony's kan lopen.
Ik vind dat echt een stukje rijkdom want er zijn genoeg plekken op de wereld waar dat niet zo vanzelfsprekend is.
Nu moet ik zeggen dat ik het leven sowieso al niet vanzelfsprekend zie.
Elke ochtend als ik wakker word ben ik weer blij dat ik weer een nieuwe dag voor me heb waar ik weer van allerlei mooie dingen mag ervaren.
Natuurlijk heb ik ook m'n mindere dagen, maar toch kan ik in iedere  dag wel iets moois zien.
En dat is volgens mij wel mijn allergrootste talent.
Overigens vind ik dat ik echt een gezegend mens ben door alle prachtige talenten die ik heb.
Want dat zijn er toch best wel veel.
En dan te bedenken dat ik een aantal jaar geleden geen idee van die talenten had.
Dat ik het leven toen alleen maar zag als iets naars.
Ik ben nu ook echt iedere dag dankbaar dat ik weer een dag mag meemaken.
Er valt zo ontzettend veel moois uit het leven te halen, als je het maar wilt zien!
Maar nu brei ik er een eind aan lieve mensjes.
Ik ga nog maar eens een poging doen om te slapen.
Voor morgen gezond weer op en bedankt voor het volgen van mijn blogje want dat vind ik helemaal super!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten