woensdag 4 april 2012

Ik heb vannacht een besluit genomen...

Ach ja, wanneer kom je op ideƫen he?
Ik dus midden in de nacht, hihi.
Maar wat ik dan heb besloten?
Ik ga een poging doen om een boek te schrijven.
Aangezien ik toch over schrijftalent schijn te beschikken wil ik er ook iets mee gaan doen als het lukt.
Het word geen spannende roman, of een leuk kinderboek.
Nee, ik ga schrijven mijn ervaringen op het gebied van (psychische) hulpverlening, en de rare regels en wetten daaromtrent.
En dan doel ik natuurlijk op het gebeuren rondom Eelke.
Ik denk dat er vast veel meer mensen zijn die hier tegenaan lopen en niet weten wat ze ermee aan moeten.
Dus, vandaar dat ik dacht dat ik daar maar eens over moest gaan schrijven.
Of het ook echt gaat lukken weet ik natuurlijk niet, maar als je geen poging waagt kom je daar ook niet achter toch?
Het zou mooi zijn als het gaat lukken, dus ik ga er eens even goed mijn best op doen.
Ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten