maandag 9 april 2012

Verjaardagsgedoe

Elk jaar dezelfde ellende, als de verjaardagen in aantocht zijn veranderen mijn zg "volwassen" kids weer in een stelletje kleuters.
Aankomende zaterdag is Cynthia jarig, maar Alex en Eelke doen nu alweer moeilijk.
In mei zijn al mijn kids, en Margreet, de vriendin van Alex jarig.
Angela en Alex zijn een tweeling en harrewarren al zolang ze het huis uit zijn wanneer het bij wie gevierd moet gaan worden.
Uiteindelijk eindigt dat gedoe weer in een groot drama en moet ik het weer oplossen.
Maar dit jaar doe ik het anders!
Ik heb besloten dat ik maar eens alleen naar de verjaardag van mijn kleindochter ga.
Zij word nog maar 4 jaar, maar gedraagt zich volwassener als het hele stelletje bij elkaar.
En dan zijn ze maar eens boos op mij, maar ik heb er echt geen zin meer in.
Heb er nu alweer buikpijn van als ik eraan denk, ppfftt.
Ik denk dat ik alle verjaardagen straks maar af ga schaffen ofzo.
Tis gewoon niet leuk meer op deze manier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten