zaterdag 28 april 2012

Bewindvoering

In een weekendje alleen kun je soms goed nadenken over allerlei zaken.
En dat heb ik dus maar eens gedaan.
Ik heb besloten alle papierhandel betreffende mijn bewindvoering maar eens na te kijken zodat ik dat eens kan gaan aanpakken.
Die hele bewindvoering waar ik in zit voert naar mijn idee bitter weinig uit.
Ik zit er nu alweer 4 jaar in, en er is tot nu toe nog steeds niets met mijn schulden gebeurd.
Ik had er allang vanaf kunnen zijn.
En aangezien zitten wachten tot ik een ons weeg bitter weinig uithaalt ga ik er zelf maar eens mee aan de slag.
Ik ben er ontzettend klaar mee, en wil vooruit komen ipv blijven hangen in deze ellende.
Dus, ik ga maar eens flink zijn en er maar eens mee aan de slag.
En zo leer ik er ook weer wat van.
Ik weet dat ik genoeg in mijn mars heb, ik ben slim genoeg.
En als ik iets niet weet kan ik dat vragen, want geen enkel mens weet alles natuurlijk.
Dus, ik ga mijn best maar eens doen, en wie weet is het weer een mooie stap vooruit!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten