zondag 8 april 2012

Het gaat niet echt lekker

Ben de hele week al  een beetje aan het kwakkelen.
Ben erg moe, en alles doet pijn.
Niks aan, maar wat doe je eraan he?
Ik denk dat ik gewoon zon nodig heb.
Dan zal ik me vast  weer stukken beter gaan voelen.
Gelukkig vandaag geen verplichtingen, dus lekker rustig aan.
Dinsdag weer naar de boerderij, en daar heb ik nu alweer zin in.
Dus, daar kijk ik maar alvast naar uit, dan gaat de tijd vast een stuk sneller.
Ik ga zo maar even douchen en dan een leuk filmpje kijken op de bank.
En Eelke tracteert vanavond op wat lekkers, hihi.
Dus ik kom de dag wel weer door.
Voor morgen ook geen plannen, maar dat kan natuurlijk zomaar veranderen.
Gelukkig verveel ik me nooit dat scheelt alweer een hele hoop.
Gisteren zijn Alex en Eelke wezen forelvissen al om 8 uur 's ochtends.
Dus gisteravond heerlijk forel gesmikkeld.
Dat mogen ze dus wel vaker doen.
Alex is hier de hele dag nog geweest en de gebroeders waren druk aan het gamen.
Ik kan daar altijd wel van genieten dat ze zo goed met elkaar kunnen opschieten.
Wat dat betreft hebben we als gezin nog steeds een hechte band met elkaar ondanks de problemen in het verleden.
Vaak hoor je toch wel dat veel gezinnen toch uit elkaar vallen als er problemen zijn.
Maar wij zijn er alleen maar hechter door geworden.
En dat is ook rijkdom toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten