maandag 30 april 2012

Mijn koninginnedag

Vandaag maar een schrijfseltje over mijn koninginnedag.
Dat was een lekker rustig dagje dus.
Nergens naartoe geweest, maar wel even gekeken naar de koninklijke familie op tv.
Ik vond het weer een erg mooi gebeuren, en heb veel respect voor onze koningin die zich nog steeds niet uit het veld laat slaan, en zienderoge geniet van dit soort dingen.
Ik vind het ook super om te zien hoe de prinsen en prinsessen overal aan meedoen.
Nu heeft alleen Nederland maar koninginnedag, maar zoiets als meedoen met allerlei dingen en contact maken met het publiek kán volgens mij ook alleen maar in Nederland.
Prachtig om te zien!



Maar goed, verder met mijn koninginnedag...
Alex en Margreet waren hier, en die hebben me super geholpen met wat klusjes.
Alex heeft een deel van de kelderkast uitgemest en mijn gras (lees: oerwoud) gemaaid, en Margreet heeft de ramen aan de buitenkant gelapt.
Ik ben daar superblij mee, want dat zijn echt van die klussen die mij helaas vaak niet lukken.
De rest van de dag niets bijzonders gedaan, en vanavond maar even een filmpje kijken op tv.
Morgen weer naar de boerderij, en natuurlijk feestvieren, want dan word mijn jongste telg alweer 21!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten