vrijdag 6 april 2012

He gezellig, de paasdagen staan voor de deur

Iedereen heeft er weer zin in, gezellig de paasdagen vieren.
De een krijgt bezoek, de ander gaat erop uit.
Meestal haal je wat lekkers in huis.
Nou het zal allemaal wel, maar bij ons zijn de paasdagen hetzelfde als andere dagen.
Niks geen bezoek, niks erop uit, en iets lekkers al helemaal niet.
Ik weet heus wel dat er mensen zijn die het veel slechter hebben dan ik, maar met zulke dagen voel ik me dan soms gewoon een beetje triest ofzo.
Ik ben absoluut niet veeleisend  hoor, maar heeft niet iedereen eens iets nodig om naar uit te kijken?
Straks in de zomer weer net zo, iedereen gaat op vakantie of dagjes uit, maar ik kan nooit iets plannen.
Soms heb ik zo'n spijt dat ik in de bewindvoering ben gegaan.
Door de bewindvoering zou mijn leven uiteindelijk moeten verbeteren op financieel gebied, maar soms lijkt het alleen maar slechter te worden.
Maar goed, genoeg geklaagd weer voor vandaag.
Ben het weer even kwijt.
Ik ga maar eens even bedenken hoe ik die dagen toch een beetje leuk door kan komen.
Heb geen zin om te gaan zitten sippen.
Er zijn veel ergere dingen op de wereld toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten