donderdag 5 april 2012

Allergie ellende

Ik heb m'n hele leven al allerlei irritante allergieƫen.
Maar sinds een jaar of 2 heb ik er eentje bij die echt niet leuk meer is.
Gisteren had ik er ook weer eens last van.
Ik had gisteravond wat gegeten, en na een tijdje begon de ellende weer.
Vreselijke maag en buikpijn en ontzettende diarree.
Het liep er echt als water uit.
En dat is nog niet eens het ergste, maar het klamme zweet breekt me dan uit, en ik heb het gevoel dat ik ga flauwvallen.
Het voelt soms ook net alsof mijn ingewanden bijna naar buiten komen zeg maar.
Ik voel me dan zo ellendig dat ik dan maar naar bed ga.
Ik voel me vandaag nog steeds niet lekker, ben misselijk en heb last van m'n maag.
Het is geen voedselvergiftiging, want Eelke heeft nergens last van.
En het is ook niet als een gewone buikgriep zeg maar.
Het is echt een afschuwelijk gevoel.
Ik kan er nog steeds niet goed achter komen waar het nu eigenlijk van komt.
Ik zou eens bij moeten houden wat ik eet, en hoe ik daarop reageer.
Misschien word  ik er dan wat wijzer van.
Ik denk dat ik dat maar eens ga doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten