vrijdag 2 november 2012

Mijn nieuwe tattoo

 
Ik worstel en kom boven betekent deze spreuk.
Ik zie het als mijn lijfspreuk, en die is me nu dus letterlijk en figuurlijk op het lijf geschreven.
Er zijn best nog wel veel mensen die tattoo's "asociaal" vinden.
En dan vooral bij vrouwen.
Maar ik zie dat anders.
Ik zie het echt als een vorm van kunst.
Wel vind ik, dat als je besluit een tattoo te nemen je er van te voren goed over na moet denken wat je wilt, en waar op je lichaam je hem wilt.
Want een tattoo kun je niet weer uitgummen als je hem niet leuk meer vind.
En wat ook heel erg belangrijk is, dat je je eerst goed laat informeren over de desbetreffende tattoueerder waar je hem wilt laten zetten.
Want er zijn genoeg knoeiers die je voor je leven kunnen verminken,
Het is erg belangrijk dat de tattoueerder is aangesloten bij de GGD.
Want een tattoueerder die niet hygiënisch te werk gaat kan een hoop ellende veroorzaken.
Dus, wat ik nu wil zeggen is": Een tattoo nemen is superleuk, maar "bezint eer ge begint".
Denk heel goed na wat en waar je hem wilt, en door wie je hem laat zetten.
En als je dat hebt gedaan kun je heel veel plezier van een mooie tattoo hebben!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten