woensdag 7 november 2012

Even mekkeren

Zo, ik ga eens even lekker mekkeren over een hele hoop toestanden in mijn leven.
Nee, het is niet om te laten zien hoe zielig ik ben (want dat ben ik absoluut niet!), maar puur om eens wat dingen voor mezelf op een rijtje te zetten.
En wie weet komt er door mijn gemekker nog een een slimme tip los van deze of gene.
Want als je niets zegt weet een ander ook niet wat er speelt, en waar je hulp bij nodig hebt natuurlijk.
Waar ik me op het moment echt boos over maak is het feit, van alle hulpverleners die ik heb gehad er nog niemand écht naar me heeft geluisterd als ik zeg dat ik naar een andere bewindvoering over wil stappen.
Ik heb bij mijn huidige bewindvoering (Senturra Groningen) in 4 jaar tijd al zoveel verschillende contactpersonen gehad, dat het echt niet leuk meer is.
De cliënt overleggen bij de overdracht doen ze schijnbaar niet, want de nieuwe contactpersoon is dan totaal niet op de hoogte wat er besproken en geregeld is met zijn/haar voorganger.
Ik ben die ellende inmiddels spuugzat!
Inmiddels word mijn wereldje op allerlei vlakken steeds kleiner, dat het me amper nog lukt om een beetje een normaal leven te leiden.
Tis maar goed dat ik zoveel kracht en positiviteit in me heb dat ik nog steeds niet depressief ben.
Menig ander zou zichzelf allang iets hebben aangedaan.
Hoe mondig ook, ik heb het gevoel dat er gewoon constant over me heen word gewalst.
Ik heb het al vaker in een blog gezegd, er wordt gewoon niet naar mij geluisterd!!!
Zo ook wat betreft het aanvragen van huishoudelijke hulp.
Ik zal wel heel dom of kortzichtig zijn hoor, maar ik snap niet dat niemand het werkelijke probleem ziet.
Want, wat heb ik aan huishoudelijke hulp in een huis dat bijna op instorten staat.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zal zien hoe superschoon het is, als er zoveel andere narigheid te zien is aan de staat van mijn huis.
Maar ook op dat gebied luistert er dus niemand naar me.
Soms denk ik dat ik maar beter niets meer kan zeggen.
Want het helpt toch niets wat ik zeg of doe.
Ik ben er vreselijk klaar mee, en ok ben er doodmoe van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten