vrijdag 1 juni 2012

Vandaag maar eens een schrijfsel over "de boerderij"

Ik huppel nu alweer een tijdje rond op zorgboerderij "De Lakenvelder", en ik heb het er reuze naar mijn zin.
Hoe ik daar beland ben?
In eerste instantie was het de bedoeling dat Eelke er naartoe zou gaan.
Maar dat is helaas niet gelukt.
En in de tijd dat ze hier kwamen om Eelke op te halen kwamen we er achter dat het ook wel iets voor mij zou zijn.
Ik zit bijna altijd maar thuis en ik was er echt aan toe om eens iets anders te gaan ondernemen.
En zo belandde ik dus op de boerderij.
En ik heb er nog geen minuut spijt van gehad!
Wat een heerlijke plek is dat zeg!
Ik geniet er van de dieren en de natuur, en ik kan er volop mijn creativiteit kwijt.
En dan nog de fantastische mensen die er rondlopen.
J en A die zo goed aanvoelen hoe we in elkaar steken en wat we nodig hebben.
De collega's die stuk voor stuk heel erg aardig zijn.
De dochter en de kleinkindertjes die af en toe gezellig langs komen.
Het voelt echt aan alsof je gewoon 1 grote familie bent.
Je kunt er ten alle tijde je verhaal kwijt, en ook is er altijd tijd voor een grapje.
Je word er gestimuleerd in je talenten en kwaliteiten, en wat is er mooier dan dat...
Kortom, een plek waar je rust vind, en waar je jezelf heel goed kunt ontwikkelen.
Ik hoop dat ik er nog jaren kan blijven, want ik heb het er ontzettend naar mijn zin.
Dusssssss, J en A wat jullie doen is echt fantastisch!
Ik ben heel dankbaar dat jullie mijn pad hebben gekruist.
Zo, dit wou ik even gezegd hebben...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten