vrijdag 15 juni 2012

Ik geloof...

Dat ik wel klaar ben met mijn leven.
Mijn leven is zo verschrikkelijk saai dat ik er doodmoe van ben.
Ik weet ook echt niet meer wat ik nog moet doen om het leven wat leuker te maken.
Alles kost geld, en ik heb nu eenmaal last van chronisch geldgebrek.
En tis nu niet dat ik over geld wil klagen ofzo, maar de maatschappij hangt nu eenmaal aan elkaar van geld, en als je dat niet hebt houd (bijna) alles op.
Normaal heb ik vaak wel weer een of ander creatief idee als ik m'n leven saai begin te vinden, maar het lijkt alsof al mijn ideëen zijn opgelost ofzo.
De ellende is dat ik door dat saaie leven ook steeds meer ga klagen over van alles en nog wat.
En dat is juist wat ik niet wil!
Want dan stoot ik de mensen weer van me af, en ik vind het al moeilijk genoeg om contacten vast te houden.
Bah! Wat kan het leven toch ingewikkeld en lastig zijn soms...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten