donderdag 7 juni 2012

Blégh...

Ik zit weer eens in zo'n fase dat ik me nutteloos en niet begrepen voel.
Ik weet eigenlijk niet of "niet begrepen" wel de goeie bewoording is.
Het is meer zo van dat ik mezelf vaak niet goed begrijp denk ik.
Bij vlagen heb ik erg het gevoel dat ik moet laten zien wat ik in mijn mars heb.
Onbewust heb ik vaak het gevoel (onzekerheid?) dat anderen van mij vinden dat ik niet veel kan.
Ppfftt....ik vind het bestwel moeilijk uitleggen hoe ik dat precies bedoel eigenlijk.
Ik heb vaak dat mensen die mij al langer kennen mij afraden om aan bepaalde dingen te beginnen als ik eens een onderwerp aankaart.
Want volgens hun "hou ik dat toch niet vol".
En ik weet wel dat ze het allemaal goed bedoelen, ze willen me beschermen tegen teleurstellingen, maar dat helpt me niet om te leren wat ik wel aan kan pakken en wat niet.
Ik heb echt het gevoel dat ik al vele jaren van m'n leven heb verspild door niets met m'n leven te doen.
En daar baal ik gewoon ontzettend van!
Ik wil iets nuttigs doen met m'n leven, iets leren of wat dan ook.
Maar of dat ooit nog zal gebeuren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten