maandag 4 juni 2012

Kleren maken de man (vrouw in mijn geval)

Onlangs heb ik 2  grote tassen met supermooie kleding gekregen.
En daar ben ik echt ontzettend blij mee.
Een deel past goed, maar voor het andere deel zou ik toch een klein beetje af moeten vallen.
En afvallen is helaas niet mijn sterkste punt, maar ik wil wel heel graag die kleren aan, dus zal ik toch mijn best moeten doen dan he?
Maar wat ik nu wilde zeggen...
Ik vind mezelf helemaal prima zoals ik ben, maar ik merk wel dat ik me nog beter voel met mooie kleren aan.
Ik voel me veel vrouwelijker, en word er helemaal vrolijk van.
Ik probeer altijd wel iets aan m'n uiterlijk doen zoals een kleurtje in m'n haar en m'n nagels lakken.
Maar als ik echt iets moois qua kleding aanheb voel ik me helemaal in m'n element.
Mijn vriendinnetje L. verwent me ook wel eens als ze zelf kleding gaat kopen dat ik dan ook iets mag uitzoeken.
Dat vind ik echt superlief, en ik ben er ook altijd megablij mee.
En ook met de kleding die ik nu heb gekregen ben ik heel erg blij.
Het is echt mijn smaak, en ik kan weer een hele poos vooruit met al dat moois.
En om in de rest te passen moet ik maar heel veel fietsen naar de boerderij, hihi.
Dus lieve dames die mij zo verwennen......heel erg bedankt voor al dat moois!
Dit soort lieve dingen maken het leven nog mooier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten