zaterdag 23 juni 2012

Gezellig weg geweest

Vandaag een supergezellige dag gehad met vriendinnetje L.
We zijn lekker wezen stadten en we hebben heerlijk gegeten.
Ook zijn we nog naar de bios geweest, naar de film: "What to expect when you're expecting".
Dat was een erg leuke en lachwekkende film.


Het weer zat wonderwel ook nog mee, dus wat dat betreft was het ook een zeer geslaagde dag.
Het enige vervelende is dat ik hele heftige rugpijn had tijdens het lopen.
Maar als ik dan even gezeten had ging het wel weer.
L. vroeg steeds of het nog wel ging en wilde desnoods wel weer naar huis gaan.
Dat vond ik echt superlief van haar, maar dat wilde ik niet.
Ik vond het juist lekker om even gezellig te pierewaaien met haar.
Maar het was wel lief dat ze zoveel rekening met mij hield.
Want ik vind het zelf erg vervelend dat het dan niet lekker gaat.
In elk geval heb ik ontzettend genoten van deze dag.
En daar gaat het om toch?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten