zondag 24 juni 2012

Ik heb toch zo'n

Verschrikkelijke pijn in m'n rug en heupen.
Heb vannacht amper geslapen.
Ik hoopte eigenlijk dat het vandaag wel een stuk beter zou zijn, maar helaas niet dus.
Ik loop als een oud omaatje, en zelf zitten doet zeer.
Tis m'n eigen schuld, want ik vond dat ik maar eens wat harder voor mezelf moest zijn.
Maar dat was dus niet echt slim.
Ik hoop wel dat het dinsdag wat beter gaat, want anders kan ik niet eens naar de boerderij.
Waar ik wel een beetje mee zit is het uitstapje met de mensen van de boerderij naar Walibi.
Want dan moeten we ook veel lopen denk ik.
En ik wil eigenlijk wel graag mee natuurlijk, maar als ik daarna weer zo'n last
heb als nu dan is het misschien niet verstandig.
Bah, op zulke momenten baal ik extra van die ellendige kwaaltjes die ik heb.
Nou ja, maar even rustig doorademen, hihi.
Wie weet is het morgen alweer wat beter.
En gaat het niet, dan gaat het gewoon niet.
Nu nog maar even niet stressen hoor...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten