woensdag 22 augustus 2012

Superfijne dag gehad

Ondanks dat ik elk jaar weer vreselijk tegen mijn verjaardag opzie heb ik toch weer een fantastische dag gehad.
Ik ben dit jaar behoorlijk in de bloemetjes gezet.
En dat vind ik helemaal niet erg natuurlijk, want ik ben dol op bloemen en planten.
Maar ik heb niet alleem bloemen en planten gekregen, maar ook nog een hoop mooie kaarten, cadeautjes en geld.
Elk jaar roep ik dat ik niets hoef, als ze gewoon gezellig langs komen vind ik al mooi genoeg.
Maar elk jaar word ik weer vreselijk verwend, en dat vind ik echt superlief.
Ik voel me dan echt bijzonder, en besef dan weer eens extra goed hoeveel lieve mensen ik om me heen heb.
Om maar weer eens in herhaling te vallen: "Ik ben een rijk mens!"
Nu maar even wat foto's van alle moois wat ik gekregen heb...


Een prachtig boeket van vriendinnetje L. (en ook nog 2 mooie T shirts)


Een mand met schitterende chrysanten van Alex en Margreet


Gerbera's, mijn lievelingsbloemen, ook van Alex en Margreet


Nog een prachtige mand met Chrysanten, deze stond vanmorgen op de stoep en is van mijn middelste zusje die onverwachts even koffie kwam drinken.
Maar ja, beppe Sjut dacht dus net vandaag maar eens even uit te gaan slapen...


Alle cadeautjes bij elkaar


De kaarten

En ook had ik nog 2 kaarten in m'n mail van de boerderij, en m'n jongste zusje en haar gezin die nog op vakantie zijn.
En dan niet te vergeten alle felicitatie's op m'n Facebook en Hyves.
Nogmaals iedereen bedankt voor alle mooie en lieve dingen op mijn verjaardag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten