zondag 5 augustus 2012

De middeleeuwen 2

Gisteren schreef ik een blog over discriminatie van mensen die een andere geaardheid (wat een raar woord eigenlijk) hebben.
Daar wil ik nog even op inhaken.
Wat ik nog wil zeggen is dat het eigenlijk allemaal om liefde/houden van gaat?
Maakt het dan uit of je hetero, homo, of wat dan ook bent?
Volgens mij maakt dat totaal geen verschil.
Liefde is liefde toch?
Je kunt toch ook van een kind, familielid, of huisdier houden?
Daar word je toch ook niet op gediscrimineerd?
Dus, eigenlijk is het hele taboegebeuren rondom geaardheid grote onzin.
Ik vind echt dat daar eens verandering in moet komen.
Waarom zoveel negatieve energie steken in iets dat zo mooi is (de liefde)?
De mensheid is wat dat betreft erg kortzichtig vind ik.
En dan vinden ze dat we in zo'n slechte wereld leven.
Tsja, als iedereen nu eens een klein beetje anders ging denken...
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten