dinsdag 7 augustus 2012

Ik had het kunnen weten...

Het is gewoon veel  te lang goed gegaan.
En nu gaat alles weer vreselijk de verkeerde kant op.
En net is me inmiddels wel duidelijk dat ik nooit zelf een leven zal kunnen leiden.
Zo intelligent ben ik dus ook weer niet!
Ja sorry hoor, maar ik heb het nu wel even helemaal gehad.
Ik knok zo hard om m'n leven eens goed op poten te krijgen, maar op een of andere manier schijnt dat maar niet te lukken.
Misschien moet ik maar gewoon stoppen met m'n best doen en alles maar op me af laten komen.
Ik heb weer hulp aangevraagd, maar eigenlijk zie ik het allemaal niet meer zitten.
Want wat heeft al die hulpverlening nu eigenlijk bereikt in mijn leven?
Gewoon helemaal niets dus!
Mijn problemen zijn gewoon niet meer op te lossen.
Nee, ik ben niet iemand die "er dan maar een einde aan maakt", daarvoor is het leven me te lief.
Maar op dit moment zie ik het gewoon allemaal even niet meer zitten.
Wanneer komt er nu eindelijk eens een einde aan?
Wanneer ben ik nu eens aan de beurt voor wat rust in mijn leven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten