vrijdag 10 augustus 2012

Druk leven

Ik heb de laatste tijd maar een druk leven.
En ik moet zeggen, ik vind het heerlijk!
De boerderij, onlangs een gezellig etentje, met m'n vriendinnetje de hort op, de bezigheden voor Hebeca.
O ja, gisteren ook nog maar even m'n woonkamer veranderd tussen de bedrijven door.
Ik wist niet dat ik zo kon genieten van die drukte.
Vroeger moest ik daar niet aan denken.
Dan was alles me al snel teveel.
Maar nu ben ik dus helemaal in m'n element.
Ik heb het gevoel dat ik ook veel relaxter ben als ik met van alles bezig ben.
Maar eigenlijk is dat natuurlijk ook wel logisch.
Ik heb dan natuurlijk ook geen tijd om over moeilijke dingen na te denken.
Ik wil niet zeggen dat ik nu helemaal geen dipjes meer heb, maar al die bezigheden geven me wel een heel goed gevoel, en dan ontspan je vanzelf ook veel makkelijker.
En ik denk dat ik hierdoor ook beter met de moeilijke dingen om kan gaan, en/of ze kan oplossen.
Dus, ik hoop dat ik dit vast kan houden, ik ben er heel erg blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten