woensdag 30 mei 2012

Ontdekken van je kwaliteiten

Wat ik zo leuk vind van het leven is dat je steeds weer nieuwe kwaliteiten in jezelf ontdekt.
Gedurende de jaren verander je steeds, en door die verandering krijg je ook steeds andere (of beter gezegd meer) interesses.
Je bent nieuwschierig naar allerlei dingen, en vraagt je af of dat ook iets voor jou kan zijn.
En als je dat dan gaat uitproberen kon je er langzamerhand achter dat je steeds weer nieuwe kwaliteiten in jezelf kunt ontwikkelen.
En hoe mooi is dat!
Als je dat ervaart word je steeds nieuwschieriger naar dingen en of het iets voor jou kan zijn.
En zo krijg je steeds een bredere interesse, en ontwikkel je jezelf ook steeds meer.
En als je dat doet kun je ontzettend veel moois uit het leven halen is mijn ervaring.
Ik heb kwaliteiten in mezelf ontdekt waarvan ik geen idee had dat ik ze had.
En het leuke is dat ik door mijn enthousiasme ook weer anderen aansteek.
En dat vind ik het allerleukst van alles!
Life is fun!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten