donderdag 3 mei 2012

Ik heb geen cent te makken

Maar o wat ben ik rijk.
Ja, ik weet dat veel van mijn schrijfsels hier over gaan, maar dat is toch alleen maar leuk?
Zonder geld kun je niet, maar échte rijkdom zit volgens mij toch echt in hele andere dingen.
Hoe rijk ben je als je zoveel mooie talenten hebt als ik.
Hoe rijk ben je als je kunt genieten van schitterende natuur om je heen.
Hoe rijk ben je als je kunt lachen om  een kind die een "slimme" opmerking maakt.
Voor een ander misschien zo gewoon, maar voor mij is dit pure rijkdom.
Dit is waar het leven om draait, en geld is maar bijzaak.
De vele mooie dingen die mijn handen maken, en de complimenten die ik daarover krijg...
Ik word er zo warm van van binnen.
Het mezelf blijven ontwikkelen, en steeds opnieuw nieuwe dingen in mezelf ontdekken, ook dat is rijkdom.
Dit stukje delen met jullie, die deze blog volgen...
Hoe rijk ben ik als ik weer een compliment krijg over mijn schrijven.
Ja lieve mensen, het leven is mooi!
Als je het maar wilt zien...

Ps. Het gras is nooit groener bij de buren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten