woensdag 2 mei 2012

Je hebt van die tvprogramma's

Waar mensen met de meest uiteenlopende problemen worden geholpen.
Bv: Hart in actie, Mijn leven in puin, en sinds vanavond is er weer een nieuw programma: Een goede buurt.
Ik vind het supergoeie programma's, maar soms vind ik het bestwel moeilijk om er naar te kijken.
Waarom dat is?
Omdat ik al jarenlang uit alle macht probeer hulp te krijgen om de staat van mijn huis (ja het gaat weer eens over mijn huis) te verbeteren.
En nog steeds is me dat niet gelukt.
In eerdere schrijfsels kun je teruglezen wat dat allemaal met me gedaan heeft.
Het blijft gewoon een heel moeilijk punt voor mij, omdat het ervoor zorgt dat ik toch enigzins in een soort van isolement blijf zitten.
Ik vraag me wel eens af of ik m'n verstand dan maar op nul moet zetten, en dan ook maar met m'n kop op tv moet?
Is dat misschien de enige oplossing?
Maar dan nog moet je maar hopen dat je word uitgekozen voor zoiets.
Ik vrees dat de staat van mijn huis nog heel lang een groot probleem voor mij zal blijven.
Ik moet maar leren om m'n weg erin te vinden, en maar accepteren dat het voorlopig nog wel heel lang zo zal blijven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten